روز ملی صنعت و معدن به تمام فعالان عرصه تولید و تجارت مبارکباد

روز ملی صنعت و معدن به تمام فعالان عرصه تولید و تجارت مبارکباد

بسمه تعالی

اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته شعبه استان کرمان با توجه به فرمایش های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال نظارت صحیح و برخورد قاطع و جدی با هرگونه تخلف و فساد است، همواره سخنان عالمانه و هدایت های هوشمندانه ایشان را چراغ راه خود در مسیر استقرار عدالت، حمایت از تولید و دانش بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و آموزش جوانان قرار داده است و در آینده نیز تنها با همین هدف به فعالیتش ادامه می دهد.

در حالی چهار سال از زمان تأسیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته شعبه استان کرمان می گذرد که این مجموعه توانسته طی این مدت دستاوردهای کم نظیر و پیشرفت های خیره کننده ای داشته باشد تا صنعت مظلوم آسانسور را سربلند کند.

هر چند این صنعت در گذر از تمام چالش ها و مشکلات پیش رو کم و کاستی هایی نیز داشته است، اما با تمام قوا در صدد رفع و هموار کردن آنها است. اکنون فصل جدیدی از شفافیت، عدالت، مبارزه با فساد و رعایت حقوق مصرف کننده در اتحادیه گشوده شده است و این روند به صورت مستمر با نگاه تیزبین و برخورد قاطع با متخلفان و اهمالکاران در راستای حمایت از اعضای قانونی اتحادیه و همچنین عموم مردم و مصرف کنندگان ادامه می یابد.

البته خدا را شاکر هستم که اکثر قریب به اتفاق اعضای اتحادیه آسانسور تمکین نسبت به قانون و مردمداری را سرلوحه کار خویش قرار داده اند.

قطعاً حرکت در این مسیر بدون مشارکت دستگاه های اجرایی و نظارتی، اتحاد و همدلی اعضای اتحادیه و همراهی عموم مردم امکانپذیر نیست، بنابراین ما دست تمام کسانی را که در راستای ارتقا و پیشرفت صنعت آسانسور گام بر می دارند به گرمی می فشاریم.

در آخر برخود وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های دستگاه های اجرایی به ویژه ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی استان کرمان، اهالی مطبوعات و رسانه و تمام افرادی که با سعه صدر ما را همراهی کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

حمید عباسی

سرپرست اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته شعبه استان کرمان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.