ما ملت امام حسینیم

ما ملت امام حسینیم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان، مهندس حمید عباسی در محکومیت اغتشاشات و فتنه انگیزی دشمنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی که فضای کشور مملو از شور و شعور حسینی بود، حادثه درگذشت خانم مهسا امینی دست‌مایه دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازان قرار گرفت تا به خیال خام خود پیاده روی میلیونی اربعین حسینی را کمرنگ کرده و با آشوب و فتنه آن را به حاشیه ببرند، اما زهی خیال باطل که به تعبیر سردار دلها، ما ملت امام حسینیم.

حرکات مذبوحانه دشمنان خبیث خارجی و ایادی و عناصر داخلی آنها در تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، مساجد، پرچم کشورمان و تصویر سردار دل ها، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش برد.

این جریان‌های فرصت طلب وابسته و هوادار ضد انقلاب ملحد با استفاده از تمام ظرفیت های منحوس خود به میدان آمدند و آرامش و امنیت مردم را نشانه رفتند و با سوار شدن بر امواج احساسات پاک مردمی به مقدسات و آرمان‌های متعالی ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت نمودند.

اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان ضمن ابراز تأسف عمیق از حوادث پیش آمده و عرض تسلیت به خانواده محترم امینی و همه خانواده‌های داغدار حوادث اخیر، ضمن حمایت از نیروی انتظامی، اقدام آشوبگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت کشور را محکوم کرده و خواهان برخوردی قاطع با عاملان و مسببان این اغتشاشات بوده و همچنان پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.