دومین دوره انتخابات سندیکای آسانسور استان کرمان برگزار شد

دومین دوره انتخابات سندیکای آسانسور استان کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سندیکای آسانسور استان کرمان، دومین دوره انتخابات سندیکای آسانسور کرمان با حضور اعضای سندیکا و خانم مهندس مهرابی نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل این اتاق برگزار شد.

این انتخابات با انقضاء دوره کاری هیئت مدیره سندیکا، هر دو سال یکبار با تشکیل مجمع عمومی عادی برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره برگزار می شود، البته زمان اصلی برگزاری این انتخابات سال 99 بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده در سال جاری برگزار شد.

با توجه به اینکه سندیکای آسانسور استان کرمان، 28 عضو از بزرگترین و بهترین شرکت های استان را دارا است، این رویداد مهم صنعتی با مشارکت حداکثری اعضا برگزار شد تا سندیکا بتواند، خدمات مناسب تر و بهتری به شرکت های آسانسور ارائه کند.

در پایان این دوره از انتخابات به ترتیب بیشترین رأی، آقای حمید عباسی، آقای حسین مرتضوی، خانم الهه کریمی، آقای کسری جامی و آقای علی پورامیری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره؛ آقایان مرتضی بایستی و علی محمودزاده اعضای علی البدل و آقای سعید پورجوپاری به عنوان بازرس اصلی و آقای محمد دهقان به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند.

افراد منتخب قرار است، طی این دو سال، مطالبات و دغدغه‌های صنعت آسانسور را مطالبه و پیگیری کنند که با توجه به اهمیت آن در سطح جامعه مسئولیتی بسیار دشوار و سنگین بر عهده دارند.

سندیکای آسانسور استان کرمان که سال 97 تأسیس شده است به عنوان بهترین تشکل استانی مستقل برای رفع چالش ها و بهبود مستمر صنعت حمل و نقل عمودی شناخته می شود و اهداف مختلفی از جمله اعتلای صنعت آسانسور، مبارزه با مهر فروشی، تقلب در فروش قطعات، مشکلات دارایی و تأمین اجتماعی، فرهنگ سازی، برگزاری دوره های آموزشی، حل اختلاف بین شرکت های آسانسور و کارفرمایان و … را دنبال می کند.

همچنین در جلسه مجمع عمومی فوق العاده گزارش های مالی سال های 98، 99 و 1400 و گزارش هیئت مدیره توسط اعضای سندیکا به تصویب رسید.

لازم به ذکر است، جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره طی چند روز آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.