اعتلای صنعت آسانسور کرمان در گرو مشارکت اعضای سندیکاست

اعتلای صنعت آسانسور کرمان در گرو مشارکت اعضای سندیکاست

به گزارش روابط عمومی سندیکای آسانسور استان کرمان، آقای مهندس حمید عباسی در مجمع عمومی فوق العاده که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» شرکت های آسانسور در صورت امکان باید تلاش کرده با تجمیع یکدیگر شرکت های دانش بنیان را تأسیس کنند تا صنعت آسانسور استان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: مشکلات و کم و کاستی های زیادی در صنعت آسانسور وجود دارد که رفع و ساماندهی آنها تنها با مشارکت و همراهی تمام زیرمجموعه های سندیکا امکانپذیر است، بنابراین در صورتی که تمام اعضای سندیکا پای کار باشند، می توانند، موجب اعتلای این صنعت در سطح استان شوند.

عباسی تصریح کرد: با توجه به نوسانات شدید ارزی، عدم ثبات اقتصادی، عدم آگاهی اعضای سندیکا نسبت به چگونگی مدیریت بحران و … که می تواند، منجر به تعطیلی بنگاه های اقتصادی آنها شود، پیشنهاد می کنیم، اعضا تلاش کرده تا از ظرفیت های سندیکا در راستای برنامه ریزی مدون و منسجم برای پیشبرد اهداف خویش استفاده کنند.

وی بیان داشت: همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ظرفیت بسیار فوق العاده ای در بحث توسعه و پیشرفت صنعت آسانسور دارد که می طلبد با همکاری و مشارکت بیشتر شرکت ها از آن به نحو احسن استفاده شود.

عباسی با اشاره به برخی از ظرفیت های اتاق بازرگانی عنوان کرد: امکان حضور اعضای سندیکا در نمایشگاه های داخلی و خارجی که توسط این اتاق برگزار می شود، ارتباط و رایزنی با هیئت های خارجی که در اتاق حضور می یابند، حضور در همایش ها، دسترسی آسانتر به وزرا و نمایندگان مجلس، ارائه مقاله در خبرنامه اتاق و … از جمله این ظرفیت ها هستند که اعضا می توانند از آنها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.